Lite mer upp


Så där ja.
Då har jag lugnat ner mig lite sen sist.

Tror att jag behövde det där lilla utbrottet faktiskt. Det var skönt. Och nu känns det bättre.

Jag tror det kom för att allting börjar landa in lite grann nu - på riktigt. Nu är det på riktigt riktigt när vi börjar prata praktiska saker som alla grejjer, boende och sånt. Och det känns faktiskt rätt bra. 

Lite berg- och dalbana ska det väl vara. Men just idag känns det bra faktiskt. Ligger här hemma med laptopen på magen och vårdar mig själv efter midsommaraftons allehanda drycker och lekar. Och jag är ensam för första gången på väldigt väldigt länge. Och det känns skönt. Och bra. 

Och det är bra.

Hade ett riktigt roligt midsommarfirande igår. Djurö stoltserade med vackert skärgårdsväder, varmt havsvatten och underbart sällskap. Nubben var kall och god - och lagom till antalet. Vinet var väl blandat med sprite. Grillen varm - likaså bastun, badtunnan och känslorna kring bordet. Det var helt enkelt en riktigt lyckad midsommarafton i goda vänners lag.  

Dagen idag ska jag låta bara rinna bort. Inga planer för en gångs skull. Inga alls. Jag ska bara vara, ta den som den kommer och vara själv. Det var inte igår.

Kram på er - vilka ni nu är


Kommentarer
Postat av: mannos

följa varandra? :)

2010-06-28 @ 01:04:50
URL: http://mannos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0