Tänka, tanka

Det är mycket tankar som florerar just nu. I och kring mitt huvud. Det blir mycket tänka.


Men jag orkar inte älta. Min energi ska gå till annat...såsom den delvis gjort de senaste dagarna...till sol, vänner, vänner, vänner, vänner, vänner, änglar, bad, god mat, och sa jag vänner?
Nu har jag gjort min del. Jag har gjort mer än så i den här separationen. Så nu tänker jag lägga det på hyllan en stund. Låta det infekterade såret vila och lufta en stund utan att jag är där och pillar varje dag.
Och jag tänker inte låta det här stjäla så mycket energi från mig längre nu. Nu har jag gjort min del så långt jag kan. Nu ligger bollen på andra planhalvan. Skönt.
Jag menar....jag har ju massor av spännande kvar på den här semestern att göra. Mer folk. Mer folk och mer folk.
Det har varit en lite konstig semester, eftersom jag ju varit ensam hela semestern, fast haft sällskap i stort sett varje dag. Vänner, familj och extrafamilj. Det här är den bästa semestern på länge!
Och idag, efter en total urdränering, åkte jag till mitt happyplace och tankade kärlen och energi. Mina guddöttrar som kramar omkull mig när jag kommer. Det ger energi.
Från och med nu ska jag bara omge mig av energigivande människor :) Vilken tur att det bara är sådana som läser här.
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0