Träningsmani


Japp, nu var det igång. Inte för att det här ska bli nån form av träningsdagbok, men jag måste klappa mig själv lite på axeln i en minut eller två. Måndags - löpträning. Tisdags - löpträning. Onsdags - rask "promenad" i 7km/h 25 minuter följt av en timmes badminton (kanske 50 min effektiv tid) Torsdag - ingen direkt träning - men rask gång 2,5 timmar - en del av etappen var uppför Hammarbybacken. Och idag fredag har jag inlett dagen med ett "Shape"pass på Sats. 45 minuters styrketräning för hela kroppen.

Så - klapp klapp på ena axeln.
Och klapp klapp på den andra axeln för att jag ätit riktigt bra hela veckan också. Jag har inte överstigit mitt dagliga intag - och jag har knappt ens tänkt på det.

Så - slut på klappen.

Tillbaka till verkligheten.
Fredag idag och jag ser fram emot att i eftermiddag gå på hötorget och köpa färsk svamp och äta en god s middag ikväll. Och snygga till hemma med nya ljus, kuddar och grejer.
Imorrn blir det Enköping och besök hos extrafamiljen och änglarna.
Och söndagen går förhoppningsvis i Geocachingens spår, och kanske en tur i spåret =)

Och nästa helg kommer Tman hem. Fy FAN vad skönt! Jag saknar honom så att det gör ont i hela kroppen och själen. Hjärtat känns tom, fast samtidigt fullt av saknad och kärlek till honom.

Gör helgen fantastisk
Over n out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0