Omotiverad


Jag har motivation och energi till två...okej...tre saker just nu...
Det är träning
Det är geocaching
Och det är gos med Trassel.

Tragiskt va?

Jag har knappt nån motivation till att ringa älsklingen där upp i Umeå och prata strunt - för det påminner mig bara ännu mer om hur läget är - och det är för tungt. Samtidigt som jag inte vill annat än att prata skit och bedyra min kärlek till honom.

Pruttdag.

Om jag ska hitta något positivt?
Jadå - det går faktiskt - jag är ju i grnud och botten en positiv person. Och det mest positiva just nu är att jag inte haft huvudvärk på drygt en vecka. Min sjukgymnast är min nya idol!

Ikväll badminton.
Och första träningslägret för Vasaloppet är planerat.
Dä ä bar å åk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0