Just nu - å lite sen

Okej, jag vet. Planeringsmänniska med kontrollbehov - det är lite halvjobbigt ibland att vara. Men då försöker jag påminna mig själv om att leva här och nu. Just nu.
 
Just nu lyssnar jag väldigt mycket på Winnerbäcks senaste platta och förundras över hur han kan hålla kvar soundet och ändå låta "ny"
Just nu äter jag mycket blodpudding för barn....ja...med en massa extra järn och sånt....och självkalrt med keso coh lingonsylt
Just nu är jag halvsjuk - nån form av fluensa som inte vill bryta ut, men som ligger där och stör
Just nu myser jag i höstvindarna och uppskattar den klara luften och det tjocka duntäcket
Just nu jobbar jag katastrofalt mycket och känner mig stressad, pressad och lite halvless
Just nu tränar jag mycket, med undantag för denna vecka då näsan rinner och huvudet är stort som en vattenmelon
Just nu är jag "friskförklarad" av min sjukgymnast - ingen huvudvärk på två veckor, tack vare hans övningar
Just nu saknar jag mina vänner - kändes som det var länge sen vi sågs och bara var
Just nu känns läger med Tman helt ok - det är inte så tungt alla dagar och just idag, just nu är det en bra dag
 
Och för att ändå blicka lite framåt och mot alla kul ting som väntar
Ikväll - infomöte och afterwork
Fredag- lugnare träning på morgonen, middag&vin med kusin Vitamin
Lördag - Sova ut, geocaching på dagen. Kvälen fri. Någon som har ngt förslag?
Söndag - Förhoppningsvis nån form av brunch/frulle med finaste A&A - följt av geocaching i Solna
Måndag - Jobba hemifrån - känns väldigt vuxet - katten till veterinären
Tis-tors - jobba, sova, äta, träna
Onsdagen - badminton
Fredag - dejt med en annan fin A
Lördag - Avslutning på ballongeriet

Och sen är det bara en vecka kvar innan jag får träffa Tman igen! Hurra!
Veckorna knatar på rätt fort faktiskt...snart är det jul!
 
Over n out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0