Flytt å stök

Jahapp, då var det klart.

I fredags tog vi (eller snarare hyrde) en fin bil och körde upp till Umeå på kvällen/natten. Det gick bra, och flytten gick bra....och ja...allt gick faktiskt himla smidigt. Vi fyllde det illla rummet under helgen med allehanda ting från blocket, jysk och andra lågprisvarianter. För det ska ju tilläggas att IKEA.....det ligger 30 mil bort. Ingen sväng man tar bara sådär.

Och umeså var en söt liten stad. otroligt mycket människor, unga studenter, som gjorde samma sak som vi precis före inskrivningen. Jag har ett gott intryck av staden, av människorna och av killarna Tman ska bo med. Det kan nog bilr bra det här.

Det är ju bara mitt eget ego som är lite sabbat just nu. Känns otroligt tomt att vakna i en king-size säng ensam (förutom katten då) men det värsta av allt är väl ändå att äta ensam. Tänk att det har jag alltid haft svårt för. Om det beror på att jag är uppvuxen med att ha hela familjen på 9 pers runt middagsbordet, eller om det beror på min lätta släng av sällskapssjuka...det vet jag inte...men tomt och tråkigt är det i alla fall.

Men, jag passar på att fylla min tid med annat. Två dagar i rad har klockan ringt 05,15 och så har ajg gett mig ut i soluppgången för en löprunda. Det var länge sen sist, och det tar lite tid att komma igång igen. Men det är så jäkla skönt! Nu blir det hårdträning hela hösten. Och glömde jag säga - ingen rökning heller. Inte ens feströkande.

Det ser jag inte som npgot problem iofs. För senaste tiden jag feströkt så har jag själv tyckt att det inte varit lika gott som tidigare. Och nästan blivit äcklad av det. Så - nu är det fimpat för gott. På riktigt.

Och jobbet...ja...jag orkar knappt nämna det....så vi skiter i det.

Over n out dudes




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0