Man vet att jag är stressad när ...

 
....försöker undvika skor med klackar - därför att jag då inte kan ta mig fram tillräckligt fort
... jag stänger och låser ytterdörren och halvvägs till porten inser att jag inte har några skor alls på mig.
... jag slår fel portkod på jobbet - och hinner bli irriterad över hur lång tid man måste vänta innan det är okej att börja trycka in koden igen (det är 7 sekunder det handlar om - jag har räknat)
...det enda som syns i köket är urätna matlådor
...jag hoppas att ingen kommer in till mitt rum på jobbet.
...kollegan säger "Du ler inte lika ofta längre"
 

Kanske att tagga ned lite ?
Kanske dags att finna lite ro?
kanske dags att hitta leendet igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0