En veckas summeringar

En veckas summering....trevligt och otrevligt....  

Trevligt att det var sol varje morgon som förgyllde mina morgonpromenader
Trevligt att se vaktavlösningen med pompa och ståt på kungens födelsedag
Trevligt att det bara var fyra arbetsdagar förra veckan
Trevligt att känna doften av tjära vid skeppsbron en solig morgon
Trevligt att köra capribyxorpremiär
Trevligt att bli medlem i Spotify - vilken fantastisk idé!
Trevligt att vara ledig TRE dagar i solen
Trevligt att göra egen glass och sorbé att svalka sig med
Trevligt att drömma sig bort i Järla Sjö
Trevligt att få kvalitetstid med Tman
Trevligt att haft en kissekatt i helgen
Trevligt var det att träffa änglarna i enköping
Trevligt med öl i Kungans kvällssol
Trevligt med utvecklingsdag på onsdag
Trevligt att lämna in sommarens semesteransökan  

Otrevligt med svininfluensan så nära inpå
Otrevligt att jag är så jobbless
Otrevligt att jag kan få måndagsångest redan innan jag gått på helg och ledighet
Otrevligt att jag däckar 21,30 varje kväll utan lust till någonting
Otrevligt att gå på begravning på fredag
Otrevligt att fortfarande ha rethosta
Otrevligt att tjafsa om fakturor och strunt på jobbet  

Så, det var ju faktiskt överhängade trevliga saker.
Det känns som rätt fokus!

Over n out Dudes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0