F12 here we come

Jag må låta bonnig...men att avnjuta flerrätters på Fredsgatan 12 -  det ingår inte i min vanliga vardag, än mindre budget.

Därför är jag full av förväntan inför kvällens middag där. Bara Tman och jag. Utan katter, kompisar, matos och hemmarullade köttbullar. Det känns så lyxigt.   

Jjag siktar in mig på en väl tillagad fisk av något slag och ett kallt fruktigt vin.  

Det blir belöningen för dagen idag.

Denna ödes dag då alla på jobbet knappt tittat på varandra. Då alla har väntat på besked. Tråkiga eller glada. Uppsagd eller jobba kvar. Men det har varit tyst. Tyst som i graven. Imorgon har vi informationsmöte på morgonen. Det blir tungt, men intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0