Ett år - å lite till

Tman och jag har varit tillsammans "på riktigt" i över ett år nu. I söndags var det den magiska dagen, och vi firade det igår med massage och sen trerätters på gondolens uteservering (ni vet på taket - där de grillar massa gott under bar himmel)  

Hur mysigt som helst och äntligen en kväll bara för honom och mig. Inga kompisar, inga ballonger, ingen katt. Bara vi.  

Ett år. Det är galet vad fort det senaste året har gått och samtidigt vad mycket det är som hänt! Kanske framförallt för honom. Han har bytt jobb, kommit in på utbildning, flyttat, skaffat katt, köpt och sålt bil och ja...  

Vi konstaterade igår att vi är väldigt olika, men att det är olikheterna som hela tiden skapar nya infallsvinklar och träning på vår kommunikation. Vi har blivit bra på att prata - diskutera- och ta spörsmål direkt. Dett har ju gjort att vi inte kommit till någon större diskussion någon gång. Och det känns så skönt.  

Och det känns så stort. Ett år och jag är fortfarande lika nykär på något underligt vis! Så underbart!   I

kväll blir det lugnt - kan ju knappt röra mig efter behandlingen igår...
Och i morgon bär det av till käraste Brao och A i Borlänge för lite festival.  

That´s nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0