Vasaloppet

Japp, om en vecka ska jag anmäla mig till Vasaloppet - Öppet spår. Jag har gett mig faen på att jag ska klara det, och även om jag tror att det till 95% handlar om mental inställning, så skadar ju inte ett halvårs intensiv träning.

Den första september sätter det igång. Nya matvanor, slut med rökandet och träning ett hemligt antal gånger i veckan. Det ska gå, så är det bara.  

Eftersom jag inte tänker gå av helt och hållet har jag tagit hjälp av min gode vän och PT som lägger upp ett bra schema åt mig. Det ska bli så skönt att komma igång igen. Kanske kan huvudvärken försvinna. Kanske kan degklumpen sakta men säkert forma sig till något annat än en ogörlig massa.

Mora - here I come.  

Men nu, tillbaka i grytan och träsket...eller ekorrhjul var det ja.  

Over n out  

PS - Jag har lyckats få Tman att stanna hemma ända tills nästa fredag. Hurra hurra hurra, flera dagar till tillsammans! Tänk vilka små medel som krävs ibland för att göra mig glad! DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0