Så tyst...

...det är lite märkligt att sitta på kontoret när det inte är några andra här. Det är så tyst. Så stumt på nåt sätt .
Men å andra sidan jädrans skönt. Jag har fått mycket gjort idag. Och snart kommer välrdens bästaste Brao och agerar lite middagssällskap.

Hittills idag har jag lyckats skrämma en person galet mycket. Och hittills idag har två personer fått mitt hjärta att slå trippelvolter.

Jag började med städerska imorse, som inte hörde att jag kom och när jag skulle överrösta dammsugaren hennes för att säga hej, så blev hon lite skraj....så skraj att hon tappade snabeln...eller ja...alltså...slangen...munstycket...ni vet..

Sen var det min tur att först bli skrämd av en kollega som skulle hämta bilen...och sen självaste VDn som hade glömt lite grejer...men nu är det tyst igen...förutom musiken från chilirec.com...riktigt bra och smart program. Testa vettja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0