Kanske lite tillbaka

Jag måste värma upp bloggandet lite...vi börjar med en sedvanliga lista...denna fredag några minuter innan afterworken.

1. Hur gammal är du om fem år? 32 välfyllda år
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Niclas
3. Hur lång är du? 1,66
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Låt den rätte komma in (galet facinerande)
5. Vem ringde du senast? Ellen
6. Vem ringde dig senast? Älsklingen (ja, det stod så i mobilen)
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Tänker på dig, saknar dig härliga människa.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på, men smstumme har jag iaf
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? I söndags
11. Vilken ögonfärg har du? Blåmelerade
12. När vaknade du i dag? 06,25
13. Vilken är din favoritjulsång? "Himlen hänger stjärnsvart"
14. Vilken är din favoritplats? I älsklignens fam (oh så romantiskt)
15. Vilken plats föredrar du minst? Toalettgolvet
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Högst upp på karriären
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Mina elaka syskon....å mardrömmar
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Johan och vår sicksicksick humor
19. Hur stor är din säng? 160 - men uppgraderas till 180 om 3 veckor
20. Har du stationär eller bärbar dator? Stattis
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Olika varje natt
22. Hur många kuddar har du i sängen? 2
23. Hur många landskap har du bott i? Två!! Gränsen går ju mitt i staden!
24. Vilka städer har du bott i? Stockholm, stockholm, stockholm och stockholm
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumps
26. Är du social? Absolut!
27. Vilken är din favoritglass? Får man inte säga sorbé?
28. Vilken är din favoritefterrätt? Avocadomousse
29. Tycker du om kinamat? Mnjae...inte så värst
30. Tycker du om kaffe? Mnjae....inte så värst
31. Vad dricker du till frukost? En stor kopp te
32. Sover du på någon särskild sida? Nope, sover på rygg
33. Kan du spela poker? Japp japp
34. Tycker du om att mysa/kela? Finns det folk som inte tycker om det?
35. Är du en beroendemänniska? Japp, folk blir lätt beroende av mig och mitt sällskap =)
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, två stycken faktiskt =)
37. Vill du ha barn? Absolut, men inte just nu
38. Kan du några andra språk än svenska? Sociala språket =)
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nope
40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet!
41. Vad spenderar du helst pengar på? Inredning
42. Äger du dyrbara smycken? Nope, inbrottstjuvarna tog ju alla =( 
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Heroes, Lost, Greys...alla amerikanska serier i stort sett
44. Kan du rulla med tungan? Jag kan tom vissla med hoprullad tunga. Den du!
45. Vem är den roligaste människan du känner? Peter B
46. Sover du med gosedjur? Nope
47. Vad har du för ringsignal? Olika beroende på vem som ringer
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?Jappp, i nostalgilådan
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Gummitutor
50. Flirtar du mycket? Nope
51. Kan du byta olja på bilen? Hur svårt kan det va?
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nope
53. Vilken var den senaste boken du läste? Det var någon av Läckberg
54. Läser du någon dagstidning? DN på nätet
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nope
56. Dansar du i bilen? jag har inte bil man kan stå upp i :(
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Lyssnar inte på radio
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? FotografEriks nummer
59. När var du i kyrkan senast? Kyrka....hmmm...jag har glömt hur man går dit...nämen...Amandas dop (guddotter nr 2)
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Harriet K
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? 12 dagar...typ

Så, det var alles denna gång...bra uppvärmning.
Nu är det afterwork (alkofritt för min del)
GÖR helgen underbar mina kära änglar!

Kommentarer
Postat av: anna

Men Elin!

Du har ju bott i TVÅ landskap :)

Stockholm är delat på mitten vettu.



Puss&Kram min vän

2008-11-17 @ 16:43:31
URL: http://djurobfk.se
Postat av: Ögonblink herself

Anna:: ja just det...det har jag ju...jag täntke att gränsen gick söder om stan och att jag därför bara bott i ett =) Ha ha, jga ska ändra på en gång!

Pöss pöss!

2008-11-18 @ 08:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0