Inte tillräcklig

Det spelar ingen roll vad jag gör , har gjort eller kommer att göra.
Det är inte tillräckligt
Det spelar ingen roll om jag säger vad jag känner, eller håller inne med det
Det är inte tilräckligt
Det spelar ingen roll hur hopplöst kär jag är
Det är inte tillräckligt
Det spelar ingen roll hur sann eller falsk jag är
Det är inte tillräckligt

Jag måste göra så gruvligt många fel för att bli behandlad så här.
Vad gör jag för fel.
Berätta för mig så att jag aldrig behöver känna mig så här liten, blåst, besviken och ledsen igen.
Berätta vad!

Nog för att jag alltid gillat låten vars text är skriven här nedan, den har fått mig att tänka på A, och jag har fått ett leende på läpparna varje gång. Inte förrän nu har jag läst texten, och jävlar i min lilla låda vad bra den passade in nu.

Nu är det bestämt.
Jag ska bli celibat.
För all jävla framtid.
Finns ju inget annat alternativ när det blir så här

// Ögonblink - förbannat jävla ledsen, arg, sårad, beviken och känner sig fatalt lurad.



I'm holding on your rope,
Got me ten feet off the ground
I'm hearin what you say but I just can't make a sound
You tell me that you need me
Then you go and cut me down, but wait
You tell me that you're sorry
Didn't think I'd turn around, and say ...

It's too late to apologize, it's too late
I said it's too late to apologize, it's too late

I'd take another chance, take a fall
Take a shot for you
And I need you like a heart needs a beat
But it's nothin new -
I loved you with a fire red-
Now it's turning blue, and you say ...
"Sorry" like the angel heaven let me think was you
But I'm afraid ...

It's too late to apologize, it's too late
I said it's too late to apologize, it's too late

It's too late to apologize, it's too late
I said it's too late to apologize, it's too late
It's too late to apologize,
I said it's too late to apologize,
I'm holdin on your rope, got me ten feet off the ground ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0