Tjejsnack vecka 12

Tjejsnack vecka 12 2008

Gillar du motion? Om inte, varför inte?

Japp, jag gillar motion. Det känns faktiskt så otroligt mycket bättre när man rör på sig och får frigöra endorfimerna.

Motionerar du/vill du motionera regelbundet, hur ofta?
Ja, jag motionerar regelbundet. 2-3 gånger i veckan. Och sen vardagsmotion med en lunchpromenad på 20 min i stort sett varje dag

Hur långa är/vill du ha motionspassen?
Mina pass får gärna vara straxt över en timme. 8 minuters uppvärmning, 45-50 minuters ren motion och sen stretching. 

Vilken typ av motion gillar du/ägnar dig åt?

Jag tycker om att löpa, eller stå på crossen samt styrketräning i maskinerna 


Motionerar du helst ensam, i sällskap med någon eller i större grupp?
Ensam, helt klart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0