Tjejsnack v 9 - tema djur

Veckans tjejsnack - på temat djur

Har du några djur, ras och vad heter de?
Nope, om inte dammråttor räknas? Men nej, har inga djur. Saknar dock min Skrutt som finns i katthimlen nu.

Är det nåt djur du skulle vilja ha, vad?
Jag skulle gärna ha en katt igen...inte om...utan NÄR

Är det nåt djur du INTE skulle vilja ha, varför?

Massor, aldrig en gnagare, inte för att jag rädd för dem, utan för att de är lite halväckliga, luktar inte speciellt gott och sen har jag lite dåliga vibbar från gamla Ninisen som morrade...å stampade....det säger väl allt?

Om du fick vara ett djur en dag, vilket, varför just det?
En fågel, för att kunna flyga och få lite nya perspektiv.

Finns det något djur du är rädd för, vilket?

Är väl inte så förtjust i myror....om det nu är ett djur...å ormar är ingen höjdare heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0