Tjejsnack vecka 5 2008 - Tema mående

Japp, dags för veckans tjejsnack

1 - Hur mår du idag?
Jag mår faktiskt riktigt riktigt bra. Vaknade på rätt sida, alla kroppdelar på rätt plats, hade inte ont nånstans och solen sken. 
 
2 - När var du sjuk senast?
Väldigt sällan jag blir sjuk, men var febersjuk första advent....en förkylning som sen höll i sig i cirka en månad.
 
3 - Vad är det värsta i sjukdoms/skadeväg du provat på?
Jag har väl aldrig varit känd för att vara varken mycket sjuk eller råka ut för akutgrejer. Men magsjukan jag drog på mig på Bali fick livet att passera revy...och när jag bet av mig tungan vad väl enda gången jag varit på sjukan akut...

4 - När hade du senast en riktig må-toppen-period?
Typ nu.... 

5 - Vad får dig att må bra?
Mina vänner, kärlek, pirr i magen, träning, fotografering, komplimanger, god sömn, sköna drömmar, kulinarisk mat...det finns mycket som kan få mig och må bra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0