Tjejsnack vecka 2....

...kunde inte låta bli att anmäla mig till tjejsnack.

Varje vecka får man fem frågor att svara på och publicera på sin blogg. We give it a try!

Senaste....
  • Filmen du såg, var den bra?
    Good luck Chuck. Helt okej. Alba var riktigt söt som klumpig tjej. Garvade mycket, men kanske mest åt mitt sällskap som skrattade så han grät.
  • Person du pratade med, om vad?
    TMan - om förkylningar, löningshelgen, vita lögner och en massa annat man måste prata om.
  • Inköpet?
    Är ju tokpank...men nåt måste jag ju ha köpt....tågbiljetter Enköping t/r
  • Kyssen? Berätta lite?
    *rodnar och ler* Göteborgs centralstation. En "vi-ses-kyss". Urs vad jag saknar.
  • Gången du grät, av vilken anledning?
  • Häromdagen under intensivt läsande an "PS.Jag älskar dig".


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0