Helg - igen

Det verkar som att det bara finns måndag och fredag på jobbet. Det är dagarna alla talar om. Fredag för att alla vill höra vilka planer som bräker störst och måndag för att alla vill höra hur helgens planer föll ut. Jag var så nöjd med att igår säga att jag inte hade så mycket planer. Med allt flängande som blir så är det skönt att vara hemma en stund. Och solen tokskiner, så jag ska nog till och med ut och sätta mig och bara njuta. Och ta en runda i spåret.

Veckan har varit bra. Jag vet inte riktigt vart den har tagit vägen, men detn har varit bra. Utgång med arbetsgruppen i torsdags där det avslöjades ett och annat spännande och där jag själv nog sade ett och annat jag inte trodde jag skulle delge just dessa personer. Men det var kul, vi kom varandra en tum närmare varandra och det är ju faktiskt ett av syftena med dessa kvällar.

Jag njuter fortfarande av Tmans besök för en vecka sen. Allting hänger fortfarande kvar och känslan växer sig starkare för var dag känns det som. Trots det stora avståndet. Jag satte ned foten i fredags och sa vad jag inte tyckte var ok utifrån en specifik händelse, och gehöret blev enormt. Kommunikation är en mycket bra grundval.

Förr (läs för två år sen) hade jag krypit in i mitt kräftaskal i den sådan situation och blivit bitter och shur en stund, tills jag värkt ut det alldeles själv. Tills jag hade ältat allting klart. Nu tar jag det på en gång, och det känns så mycket bättre! Får man vara lite stolt över sig själv? Får man säga att man själv känner att man gör personliga framsteg? Japp, jag skiter i jantelagen...jag är någon och jag är en medveten någon =)

Jag har ingen aaaaaning om vad jag egentligen skulle säga med detta inlägg....kanske bara önska er en härligt helg. GÖR den härlig, det är ditt val.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0