Listan 2008

Året som gick....snabb summering......"The List 2008"


Årets insikt: Jag är vuxen, jag får välja själv
Årets bästa köp: Nya LCD-TV:n. 47 tum, FullHD
Årets sämsta köp: Capribyxorna på Vero Moda som töjde sig sig en storlek efter en tvätt
Årets förlust: Teambuildingen på kickoffen...i hällregn...vi kämpade ju tapprast av alla men vann inte :(
Årets fest: Jag måste nog säga Lillejul i år igen, så sjukt bra fest, på ALLA sätt och vis
Årets utttyck: Glimrande!
Årets Ågren: Dagen efter räkskivan på ballongeriet
Årets nya vänskap: K.S - helt klart
Årets film: Är det filmen från förra nyår kanske...den som skall raderas och brännas...förstöras, förintas!
Årets bok: Män från Mars, kvinnor från Venus - den har hängt med hela året till å från.
Årets överraskning: Midsommardagen då Tman dök upp
Årets vurpa: Åre, april, svartblå fot. Jag önskar jag kunde säga att det var pga svarta pister och stora hopp...
Årets skämt: Fortsättningen av Prisonbreak...
Årets berg-å-dal-bana: Maj-juni...punkt.
Årets skiva: KentBoxen, Coldplay - Prospects march
Årets missade konsert: Coldplay Globen
Årets emotionella vinst: Tman - my man
Årets TOKvinst: Chefens pris på sommarfesten. VD:n utsåg sin favorit = mio!
Årets låt: Viva La Vida
Årets dyraste utgift: TV:n
Årets nykomling i MP3:n: Detektivbyrån, Jason Mraz, Simone White,
Årets upplevelse: Födelsedagsfirandet med Tman, spa, "The Basement", 7 rätter, vad mer kan man önska?
Årets glädjebesked: Alla bäbisar överallt. Under 2008 har 19 personer jag känner blivit förälder. Helt sjukt vilket babyår, och glädjebesked i genomsnitt 1,5 gång i månaden =) Och fler är på gång!
Årets saknad: Tid - jag har saknat tiden

Nya kategorier:
Årets äventyr: Forsränningen i Dalarna
Årets spel: Simpsons på PS3, alternativt det "barnvänliga" LEGO Batman, även det till PS3
Årets mest puckade kommentar:  "Min mentala hjärna har slutat fungera"
Årets karriärdrag: Från admin och koordinator till webmaster och webredaktör - that´s nice!
Årets place-2-b: Hälsingborg (restaurangen) där många afterworköl intagits och många världsproblem blivit lösta
Årets nykomling i TV-tittandet : Scrubs
Årets konstigaste situation: Träffa exet med hans nya fru, barn och hela faderullan. Lite konstigt var det allt.
Årets sorg: H´s märkliga och plötsliga bortgång. Han är saknad.

GOTT SLUT OCH GOTT NYTT ÄLSKADE ÄNGLAR

Over n out dudes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0