Har inget att tillägga

Jag mår så bra.
Jag är så lycklig.

Jag får gränslöst mycket kärlek, jag ger gränslöst mycket kärlek. Jag älskar och blir älskad. Jag solar, njuter, läser bra böcker. Äter god mat, dricker goda drycker. Träffar vänner och bekanta. Utnyttjar dygnets alla timmar, ljusa som mörka. Jag bränner pengar på sådant jag tycker jag är värd. Jag ler i sömnen. Jag skrattar mig igenom dagarna. Jag saknar så jag går sönder, men älskar ännu mer, så det är liksom värt det. Jag har helt rätt energi, på helt rätt ställe. Jag är utvilad. Redo för nya jobbet i höst. Jag ser en framtid, en framtid med Tman vid min sida. Det finns liksom inget annat.

Får man må så här skamligt bra?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så hääärligt:)

2008-08-04 @ 14:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0