Hur svårt ska det vá??

Du lägger din förtrollning utan svek och obehag
Du studsar fram som skum på vågor
Men min dragningskraft som blad
Din viskning är ett vackert ord
Ditt skrik är en fanfar
Till lusten och den röda leken
Och till Drömmarna du har

Vi talar inget konstigt språk
Tvivlar ingenstans
Vi vet att blir det inte nu
Blir det inte alls

Så kom nära
Kom så nära du kan
Ingenting hindrar dej kom ta min hand
Så nära är det enda vi kan
Ingenting eller
Kom nära

Som klippan bryter vågen
Så kastas jag mot skyn
Och du lyser som en fyr i natten
Du lär mej mens du styr
Att min lycka är en vacker röst
Min sorg ett instrument
Dom spelar mina sånger nu
Dom berättar vad som hänt
Dom sjunger på ett eget språk
Tvivlar ingenstans
För vi vet att blir det inte nu
Blir det inte alls

Kom nära
Kom så nära du kan
Ingenting hindrar dej
Kom ta min hand
Så nnära är det enda vi kan
Ingenting eller
Ta min hand

Du säger det försiktigt
Att du saknar mej ibland
Som om du var ett regn på havet
Som aldrig finner land
Att du vill vara kvinna nu
Jag ska va' din man
Dina ögon speglar
Det du läser i min hand
Och där står det på ett annat språk
Ett språk vi inte kan
Det står att blir det inte nu, blir det inte alls

Så kom nära
Kom så nära du kan
Ingenting hindrar dej
Kom ta min hand
Så nära är det enda vi kan
O ingenting eller
Ta min hand


Kommentarer
Postat av: anna

Mmm... Zachrisson... du, hur går det? Kram!

2008-04-09 @ 18:31:22
URL: http://annaceciliastrandberg.blogg.se
Postat av: Ögonblink herself

Zachrisson it is...han har förmågan att sätta ord på tankar och känslor ibland. Hur det går...ja du...nästa fråga??

2008-04-10 @ 17:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0