Vad är det som gör...

Vad är det som gör att du måste vara anonym? Feghet?
Var är det som gör att du kände att du behövde kommentera på det där sättet? Avundsjuka?
Vad är det som gör att du ens läser här? Nyfikenhet?
Vad är det som gör att du inte kan unna mig att vara lycklig? Bitterhet?
Vad är det som gör att du tycker du kan döma mig? Trångsynthet?
Vad är det som gör att du måste göra mig ledsen? Elakhet?
Vad?
Vad är det som gör att du måste vara anonym? Feghet?

Var är det som gör att du kände att du behövde kommentera på det där sättet? Avundsjuka?

Vad är det som gör att du ens läser här? Nyfikenhet?

Vad är det som gör att du inte kan unna mig att vara lycklig? Bitterhet?

Vad är det som gör att du tycker du kan döma mig? Trångsynthet?

Vad är det som gör att du måste göra mig ledsen? Elakhet?

Vad?

Jag bara undrar.

Kommentarer
Postat av: Anna

Det finns idioter, helt enkelt. Vissa som inte unnar andra lycka.

Själv njuter jag av varje inlägg nu för tiden, det gör mig glad!

2011-02-08 @ 09:35:13
URL: http://sanningenomlivet.wordpress.com
Postat av: Jannike

Håller med föregående talare! Vad härligt att det flyter. Det är så skönt när det känns så där... Rätt!!! När man märker skillnaden så markant! Jag blir glad när du är glad!

2011-02-08 @ 16:28:19
Postat av: Vronkan

Hur kan man bli så bitter när man är inne här och läser? Jag blir ju lycklig av varenda ord! Du beskriver ren och skär glädje på ett sätt som gör att hela kroppen blir varm!:) jag önskar er all lycka i den spännande framtiden!

Kram!

2011-02-08 @ 18:33:19
URL: http://dethandlarommigpamin.blogg.se/
Postat av: Ögonblink herself

Tack fina ni.

Era kommentarer gjorde mig gladare igen.

Våga vägra bitterhet :-) så även jag!

2011-02-09 @ 22:57:05
Postat av: angelica

du kan ju kolla upp IP-adressen så kanske du kan klura ut vem den anonyma är?! och ge han/hon en smäll på fingrarna (vilket hindrar personen i fråga från att skriva elakheter i fortsättningen)

2011-02-14 @ 10:16:50
URL: http://www.angelicas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0