Annorlunda


Helgen i Åre gjorde gott. Vet inte om det var den klara fjälluften eller det underbara sällskapet som gjorde det. Jag tror det var sällskapet, och åkningen, och laggen, och spriten. Jag har träningvärk i halsmusklerna. Så mycket har jag skrattat. Och det var så befriande.

Helgens ljuspunkter:
- Byggets VIP-avdelning
- K, J och N - grabbsen
- Copperfields i lördags i snöstormen
- Slalomvillan

Men det var också en ganska märklig helg. Mycket ställdes på sin spets på flera sätt. Älgar på lite för nära håll, ben som bröts och någon annan blev drogad. En plötslig ravinkant och pumpande adrenalin. Sprit i mängder. Hemligheter. Sjuka skämt och galna göteborgare.

Jag vill tillbaka till den där parallella verkligheten. Det var så skönt att bryta vardagen en stund.

Och nu då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0