Uppåt


Sådär.
Då var sista arbetsdagen avklarad. Nu är det semester på riktigt och det känns förbannat jäkla bra.

Det har varit ett par riktigt bra dagar de senaste dagarna. Jag känner mig lugn inombords. Vet att allting kommer lösa sig. På något sätt. Magkänslan är god. KÄnner mig uppåt och hoppfull.

Det som känns mest akut är att hitta boende till J. Av hundra och miljoner anledningar. Nog för att vi bott isär de senaste dagarna (aha...är det DÄRFÖR allt känns så bra?) men det behöver ske på riktigt liksom. Jag känner mig färdig med det här nu. Och ska någon form av vänskap hålla och bestå- då blir det till att han flyttar ut asap.

Förslag mottages tacksamt.

Och imorrn drar vi iväg på festival. Sommarens första och största. Det mesta är fixat. Ska bara hitta sovsäcken...å alla andra bra-att-ha-på-festival-grejjer. Och packa.

Men snart - en iskall öl - för att fira semestern.

Gutfeel.
I like


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0