Bajsorvar

Tjoho vad det svänger...jag som fortfarande ville leva i lyckan efter festivaler och umgänge med fantastiskt folk. Jag som så gärna ville fortsätta att leva rövare om nätterna. Jag som så gärna ville fortsätta de fina konversationerna via sms.


Åsså ballar mobilen ur totalt.  Först nu inser jag hur beroende jag är av att alltid kunna bli nådd, att alltid kunna nå andra.


Bilder och sånt är ingen fara, de ligger ju på minneskortet....men dessa sms....och telefonnummer....de där nya fina numren som glänste så fint. Borta.


Så nu är jag sur.
Jättesur faktiskt.


Så sur att jag inte ens iddes åka till stranden i goda vänners lag.


Istället tog jag ut min ilska i spåret (tjoho vad länge sen det var) samt på Clas Ohlson-shopping.


Bara det är ju tragiskt. Att jag strosade runt på Claes Olsson i hopp om att kunna köpa mig lite glädje.


Det slutade med att jag köpte en äggklocka, rakblad, påsar och flyttkartonger. Så nu ska jag ta ut min resterande frustration över J´s alla grejjer här hemma som fortfarande inte är packade. Så nu gör jag det.


Och ber samtidigt en stilla bön att siffrorna 4 och 6 magiskt ska börja funka på luren....för då kan jag slå pinkoden....och då kan jag komma in i telefonen....och komma åt de däriga som jag saknar så just nu.




Förresten...hur öppnar man i Iphone för att nyta sim-kort....den är ju helt jäkla inbrottssäker....


Over n out
/Surpuppan

Kommentarer
Postat av: Anna

Bredvid hörlurar-ingången finns ett litet litet hål där man sticker in ett gem eller dyl. Då ploppar sim-luckan ut.

Lycka till darling, så ses vi imorgon!

2010-07-20 @ 17:10:25
URL: http://anna.strandberg.eu
Postat av: str

... och så stavar du jättefel på Clas Ohlson också :P (Förlåt för besserwissandet men ibland kan man inte låta bli)

2010-07-26 @ 19:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0