Äum

Så där ja.
Nu är året igång på riktigt.
 
Jobbet rumblar på precis i samma takt och känsla som före jul - skillnaden är att jag kanske skymtar ett litet ljus därframme någonstans.
Träningen går finfint. Jag samlar mil i benen inför loppet. Ikväll blir det Ågesta igen.
Och bäst av allt - nästa fredag packar jag en bil full med redbull och bra musik och kör upp till Umeå för att hämta hem Tman. Allt är klart nu. Oavsett hur tentan går den här veckan - så kommer han hem.
 
Kanske kan vi då fortsätta livet som vi satte på paus i augusti?
Kanske känns allting lite lättare och roligare igen då?
 
Runt omkring mig händer i vanlig ordning otroligt mycket. Det kommer bäbisar, byts ringar och köps hus om vartannat. Och i vanlig ordning känns det som att jag själv står utanför skyltfönstret och bara tittar på. Det handlar såklart bara om avundsjuka, ingen missundsamhet, utan ren och grön avund. Jag vill också.
 
Tror jag börjar närma mig nån form av trettioårskris. Trots att jag har ett-å-ett-halvt år tills dess. Det senaste symptomet på krisen är väl att jag mer och mer tänker att jag ska göra en klassiker iår. Fast - Vätternrundan är fulltecknad redan. Så det kanske blir något för trettioåret istället.
 
Well, 2010 kan bli ett riktigt bra år.
Det blir så bra jag gör det.
Det blir så bra jag väljer att göra det.
 
Over n out dudes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0