Jag ämnade...

...skriva ett inlägg om våra stupade i Afghanistan. Om att T-man kände dem och hur viktigt det är med vårt fortsatta närvaro därnere.

...skriva ett inlägg om alla hjärtans dag - och hur alla dagar på året borde vara det.

...skriva ett inlägg om hur ledsen jag varit den senaste tiden, hur tungt vissa delar av livet alltid tycks vara.

...skriva ett inlägg om min hobby - geocaching och varför jag sysslar med det.

...skriva ett inlägg om sällskapsspel och min förkärlek till spelkvällar.

...skriva ett inlägg om hur jag íbland saknar det som var förr - så där så att det gör ont i hjärtat.

...skriva ett inlägg om Vasaloppet och uppladdningen.

Men det blev inget av ovanstående. De fastnade tanken. Något annat kom hela tiden emellan. Et samtal. Ett träningspass. En geocache. Ett mail. Ett parti Bezzerwisser. En middag. Ett sms. Ett sällskap. En promenad. Och jösses vad skönt det känns att jag prioriterade det istället.

Over n out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0