Har - ska - vill


Idag har jag:
Tagit tre geocacher
Krypit på Västerbron
Jobbat alldeles för många timmar
Gått en lunchpromenad på 40 minuter
Lett mot solen
Fotograferat vid strömmen
Nanobloggat två gånger
Berättat en av mina hemligheter
Pulsat i månbelyst snö
Sett en halv fotoutställning
Sett herrernas spännande stafett

Snart ska jag
Gå upp snortidigt
Jobba som en gris
Tacka nej till afterworkölen
Åka Vasaloppet
Fixa mina fötter
Bli ersatt
Börja på ny jobbkula
Planera nästa helg
Komma igång med fotograferandet igen
Åka slalom

Fast jag egentligen bara vill
Sova
Äta chips
Älska
Planera framtid
Köra bil i på kolsvart motorväg
Ut till öarna
Fixa en fest
Prova långfärdskdirskor
Gråta en skvätt
Komma framåt i mitt liv











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0