Saker försvinner

Mjahopp....alldeles snart går min finfina TV ut genom dörren...i sällskap med surroundsystemet....ps3:an och dvd:n.

Kanske skulle jag råka spilla lite oboy i nån fläkt innan dess?

Ängeln och djävulen på varsin axel har haft högljudda diskussioner idag om rätt och fel, hämnd och synd. Och i vanlig ordning så vinner ängeln. Klart jag inte ska hälla oboy i förstärkaren....klart att alla sladdar ska åka med...även de snordyra hdmi-kablarna. Klart att det är så.

Jag intalar mig att de är nyttjade och nötta. Och allt nytt som jag kommer svettas blod med kommer att vara finare, blankare och lukta nytt. Nya teknikprylar luktar så speciellt när man drar igång dem första gången. Det ser jag fram emot.

Men hur lätt är det att köpa ny TV om man inte har bil? Och inte litar på onlineshopparnas förmåga att leverera grejjerna hela och fungerande.

Aja....I-landsproblem.
Ganska angenäma sådana ändå.

Och såsmåningom tultar den stora sängen ut genom dörren också. Och mediabänken. Och vitrinskåpet.
Vad som blir kvar?
Allt annat!

Over n out

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag har bil gumman, hojta till bara! Och du, vad tror du om att vi kommer in till stan någon dag när du slutat jobbet? Kram

2010-08-03 @ 13:52:56
URL: http://italien.blogg.se/
Postat av: ida

fin blogg :')följa varandra via blolovi'n ? kram

2010-08-13 @ 18:38:40
URL: http://hheyida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0