UUUUUUMEÅÅÅÅÅÅ


Fy f-n vad fyra veckor är lång tid från sin sambo.
Inte kul någonstans.
Men ikväll är jag miljöbov och flyger upp till Umeå och Tman.

Och lite halvbakis är jag också.
Bästase Å och jag trycke i oss en vinare, en sjuttis Eristoff och så lite glögg på det.
Åsså glöggade vi på jobbet.
Det känns som jag redan flyger.

Galen vecka på jobbet.
Men mycket kul också.

Och nästa vecka blir etter värre, och även bättre.
Det blir öl med en vän från förr
Det blir ett besök hos L för klippning
Det blir utbildning på jobbet
Det blir frukostmöte på jobbet
Det blir Poker
Det blir flytt
Det blir standup på Wallmans
Och däremellan träning, sömn och gos med Trassel

Fantastiskt.
Snart är det jul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0