Nöjd

Ah, hemma före midnatt. Det var länge sen!
Kvällen har varit nästintill fulländad. Jag kände mig stark idag. Glad. Uppåt. Och allt det där pissigt jävla skittråkiga som har hänt...ja...det har hänt och jag kan inte göra något åt det. Försöker lägga det bakom mig och gå vidare. Försöker så jävla hårt så ni anar inte. Ursäkta svordomarna...men de satt bara så rätt....

Just idag funkade det rätt bra med allt. Har inte fastnat i så många trista tankegångar. Har valt att inte låta det påverka mig just idag. Och det har som sagt var gått rätt bra. Jag väntar på ett "sista" samtal från/med en vän om det hela. För att få en aningens aningens nyanserad bild av allting (antagligen). Men vi hinner aldrig prata. Vi ses två minuter innan vi drar iväg för att flyga, och varje dag denna vecka har vi sagt att vi ska prata. Att han har något att säga mig. Så jag väntar tålmodigt tills tillfället infinner sig.

Onsdag idag, i 6 minuter till. Och jag ska verkligen försöka ligga i sängen för klockan midnatt. Det vore ju lJag vet, jag är störd...men jag älskar mina kära ballonger. Just nu fyller mitt sinne med roite lyx faktiskt. Men det hänger ju på att jag avslutar här och nu.

Jag har en massa mer att skriva, att berätta, att bekänna och älta med mig själv, som vanligt. Men just idag ska allting bara få fortsätta vara bra!

Godnatt mina änglar
Vad vore jag utan er?

Och förresten...jag har klarat mitt viktklubbsmål. I söndags pekade nålen på vågen på alla minuskilon jag skulle. 4 kilon på 4 veckor....det skulle ju ta 6 veckor var planen...men men....Det är ju rätt kul...jag lyckades! Nu är det till att sätta nya mål. Kanske inte just med vikten...men det finns ju en massa annat =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0