Så nöjd!

Julen avklarad, delvis hos Tmans släkt och familj, och delvis hos min. Och allt har varit juleglimrande bra.

Jag som är en sådan traditionsmänniska, och som tycker att det är lite jobbigt ibland när det sker förändringar i djupt rotade ting....till och med jag gick ifrån alla gamla traditioner och fix idéer jag tidigare haft kring och om julen. Och se, det blev ju riktigt bra!

På annandagen passade vi på att köpa ny TV+hemmabio....och jädrans vad bra det blev det med. Och det mesta är på plats nu....i vårt nya hem....eller nygamla...eller hur man nu säger. Framförallt är Tman på plats...hemma...och just nu sitter han och spelar lite tv-spel på vår nya...stoooooooora TV. Jädrar vilken kristallklar bild det blir med full HD =)

Så nöjd så nöjd.

Och snart närmar sig nyår, och varför inte ändra traditioner och fixidéer om det också? Jag som alltid hatat nyår....i år drar vi till Rydell o Co med en massa kul och gott folk, lagar gott käk, sjunger singstar och spelar sällskapsspel, kollar på fyrverkerier och dricker skumpa. Och jag tänkte bestämma mig för att tycka om det och inte rädas det nya året.

2008 blev ju riktigt riktigt bra.
2009 kan bli än bättre!

Jag ska snart ta och göra mig årets lista....den är ju stående numera....några traditioner måste man ju hålla på.

Kom snart å hälsa på oss!

Over n out dudes

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej vännen!

Borås var jättemysigt med god mat och gott sällskap och fina presenter :)

Är faktiskt redan på plats i Siljansnäs för nyårsfirande ;) här är det, i skrivande stund, -14 grader, 2 dm snö och sjuk rimfrost.. och STRÅLANDE SOLSKEN såklart!

Helt underbart! Hade vi inte varit här hade vi givetvis varit med er i Skuru, men vi får se till att ses snaaaaart! Vi kommer nog hem 2a eller 3e jan ser det ut som.

Pusss&gull!

2008-12-29 @ 12:47:27
URL: http://anna.strandberg.eu
Postat av: Agipman

Årets lista ser vi fram emot. Ska själv producera en vad det lider. Pratade med Rydellen idag men avböjde inbjudan till erat nyårskalas. Vi ska ju ha ett litet eget. Men ni klarar er nog bra utan Agipmannens närvaro... för tyvärr kan man bara vara på ett ställe samtidigt.

GOTT NYTT ÅR på dig!



PS. Kul att du har återupptagit bloggandet förresten.

DS.*



KRAM

2008-12-30 @ 19:35:08
URL: http://hem.bredband.net/agipman
Postat av: Ogonblink herself

Agipman - Men vad är nyår utan dig ;) Jag minns (trots allt intagande av alkoholhaltiga drycker) vår lilla promenad i ösregn för ett år sen i arla morgonstund. Hi hi. Roligt. Hoppas ni får det glimrande ikväll! på återhörande. KRAM

2008-12-31 @ 11:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0