Update


Senaste tiden har jag
- Aktat mig för att trilla i helvetesgapet
- Aktat mig för den hårda porslinsväggen
- Lär mig lite pilatesbollsövningar
- Bokat en resa till teneriffa
- Kollat på 3D-bio
- Umgåtts intensivt med The man (två helger i rad, wohoo)
- Underhållt en trettonåring en hel helg (det är svårare än man tror ibland)
- Jobbat alldeles för många långpannor
- Tränat så jag blödde näsblod en morgon
- Träffat vänner - alldeles för lite
- Plockat en och annan cache
- Förundrats över hur bacillrädd jag börjat bli i kollektivtrafiken och därför övat på att hålla andan i tunnelbanan

Och de nästkommde två veckorna ska jag
- Plocka ut mitt pass (coolt med fingeravtryck å allt)
- Gå på Berns och se White Lies (förbandet från Coldplays konsert i somras)
- Spela poker
- Jobba häcken av mig för att kunna ha ledigt en vecka*
- Se Winnerbäcks konsert på Annexet (fy faaaaan vad jag längtat)
- Förpassa lilla Trassel till min gode vän och kollega L som ska förbarma sig över henne i en vecka därför att jag tänker...
- Sticka till sol och värme på Teneriffa en vecka med bästaste Brao
´
Jag kan inte tänka mig att jag hinner uppdatera här en gång till innan vi åker...så...adios amigos!

Over n out Dudes



*Egentligen är det konstigt det där med semsester...för antalet timmar jag jobbar över för att kunna  ha semester en vecka...går liksom på ett ut med hur många semesterdagar jag tar. Så krasst sätt skulle jag kunna KOMPA ut det istället för att slösa semesterdagar. Är inte det lite snedvridet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0