Lite trött, ledsen och glad på samma gång


Jag är så trött.
Hur jag nu kan vara det efter en vecka med sol undrar alla. Men jag kan berätta...att en veckas semester från mitt jobb innebär FÖRE semestern många kvällstimmar för att förebygga medan man är borta...och veckan EFTER semestern är det etter värre men allt som byggts upp medan man varit borta. 

Så trött.

Jag är så ledsen.
För att Tman inte är här. För att det går så långt mellan varven. För att jag fått världens jävla åldersnojja och panik över livet. För att "alla andra har det jag vill ha". För att jag inte känner att jag lyckas på jobbet eller med mitt liv. För att jag inte är där jag vill vara just nu.

Så ledsen.


Jag är så glad.
Så glad över mina vänner, de där som verkligen fattar när det gäller. De där som ser i mina ögon när allt inte står rätt till, och de där som vet när mina ögon glittrar som mest. Som ser bortom, och förstår, utan att man behöver berätta allt. Så glad över vännerna som hjälper när jag behöver hjälp - fast jag själv inte alltid förstår det.

Så glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0