Trevligt och otrevligt

Trevligt var det på långholmen i lördags med en massa vin, sol och stand-up-comedy
Trevligt var det att få några fräknar till i helgen
Otrevligt är det att bli väckt kl 4 varje morgon
Trevligt är det att Löplabbet avsatte 45 minuter för mig och mina krokfötter igår
Otrevligt är att besöket på Löplabbet blev dyrt...men..
Trevligt att komma igång med löpningen igen
Trevligt är igår bli bjuden på middag och seminarium
Trevligt är det att på torsdag är bord för två bokat på F12
Otrevligt är att det kom ett mejl till koncernen från VD:n, nu dras svångremmen åt ordentligt med uppsägningar och indragningar.
Trevligt var det att dricka sig berusad på rosé och grilla i söndags
Otrevligt är det att temperaturen kan diffa på 20 grader inom ett dygn - från 27-7 - det är galet.
Trevligt att det bara är 19 arbetsdagar kvar till semester (idag räknas ju inte)
Otrevligt är det att jag knappt kommer ur sängen på morgnarna. Så otroligt trött.
Otrevligt är att jag har en form av måndagsångest - varje dag.  

Men, det blev ju åtta trevligt och bara sex otrevligt.
Så där hamnar fokus   :)

Over n out dudes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0