manglad

Hjälp, Nån har kört mig genom en mangel inatt utan min vetskap!
 
Det var väldigt svårt att få upp ögonen imorse, och lederna verkar ha drabbats av något plåtniklas-liknande åkomma.  Eller på vanlig svenska - träningsvärk helt enkelt.   

Körde en runda igår kväll också, så skönt att rensa skallen och andas något annat än kontorsluften på jobbet. Skogen luktar så gott när det har regnat!  

Imorrn är det midsommarafton och för första gången på 8 år har jag inga planer på fest, umgänge med en massa folk, femkamp osv. Inget fel i sig, men det känns lite tråkigt och ensamt. Även om det är Tman och jag och vi har såklart sällskap av varandra, så känns det konstigt att inte vara med vännerna i enköping, eller på djurö eller tillsammans med en större skara vänner och bekanta. Men jag tänker göra det bästa av situationen och laga lite sommarmat, packa en korg och gå ut i det gröna och picknicka på dagen.

Och blir det dåligt väder - ja då picknickar vi på uteplatsen under tak! Sen får vi se vad kvällen bjuder upp till. Jag fick nog min beskärda årsranson av sprit förra fredagen - men en liten nubbe här och var kan ju iten skada :)  

Borträknat idag - 8 arbetsdagar kvar!
In i kaklet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0