Massor och inget

Jag vet...jag har varit katastrofalt dålig på att uppdatera här. I vanlig ordning när det är sommar, sol och en massa annat kul som väntar utanför dörren.

Jag har fortfarande semester. Så innerligt skönt. Enåenhalv vecka till. Sen blir det tillbaka till verkligheten.

Juli har bjudit på så otroligt många fina och bra stunder med nära och kära, men skulle jag ens försöka förklara och beskriva dem här - så skulle det dels bli ett antal sidor text = skittråkigt och dels så skulle texten inte göra händelserna rättvisa. Så jag låter bli och behåller min underbara minnen för mig själv =)

Just nu sitter jag och meckar med alla gamla bilder. Eftersom min hårddisk är ute på äventyr någonstans så tänkte jag att jag skulle ta och få ordning på alla foton och se vad jag egentligen blivit av med. Inte för att jag är speciellt duktig på att ta säkerhetskopior...men någonstans måste jag ju börja...så att vi kan blåsa den här väldigt infekterade datorn sen =)

Idag är första dagen på typ hela semestern jag är helt ensam och kvar hemma. Jag har ju lite svårt för det där med att vara ensam...men idag kändes det helt rätt. Jag och Trassel myser här hemma och min förbannat jävla piss huvudvärk gör oss sällskap också.

Tror att det snart får bli ett besök på huvudvärkskliniken. Det här går ju inte. Min mage och lever kommer trasas sönder innan jag är 30 år fyllda om jag fortsätter knapra så mycket smärtstillande som jag gör nu.

Well, annars mår jag toppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0