Några tillägg till Listan 2008

Ja okey...nu när jag tänkt efter lite mer och framförallt läst lite andras bloggar med listor osv...så kommer jag faktiskt på lite fler svar...som jag helt sonika sätnker komplettera med, såhär tre veckor in på 2009.

2008 års konsert: Thåström+Kent i Slottsskogen, Göteborg. Nog för att Winnerbäck på Zinken var bra, men han har varit bättre! Och Kent fick köra en nostalgiresa precis som de själva ville,eftersom de inte hade så mkt nytt att erbjuda sen förra turnén. Klockrent!

2008 års nykomlingar i Mp3-spelaren: Jag glömde skriva in Melissa Horn, Chris Isak (en gammal goding på återtåg) och My Chemical Romance

2008 års film - Jag måste hålla med Agip om "Låt den rätte komma in", alternativt The Kingdom. Men jag såg The Kingdom på nyårsdagen 2009...räknas den ändå?

2008 års NO MORE! : Att arbeta 15-timmarspass i tre månader. Kakelväggen var skrämmande nära.

2008 års flygning - AVA-flygningen i juni i Enköping. 5,8 G-krafter och nästan en svimning. HGalet mycket adrenalin.
2008 års galnaste sak att göra: Att på 1500 m höjd stänga av en fullt fungerande motor i ett flygplan. För att testa segelplygning. Helt galet. Och galet kul.

2008 års maträtt : Quesadillas (eller hur det nu stavas) Helt hemmagjorda med kyckling och kidneybönor. Hat ätit det löjligt mycket 2008.

Så, nu ska jag (nog) inte behöva komplettera mer =)

Over n out dudes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0