Visa leg

Ibland vet man inte om man ska skratta eller gråta.
Man börjar väl komma upp i ålder (och utseende) tillräckligt långt nu för att inte automatiskt visa leg överallt.

Förra veckan när jag var ute med tjejerna så beställde vi från bordet in en varsin stor stark. Det tog en herrans tid tyckte vi och undrade lite om en rätt unda tjejen till servitris kanske var ny eller nåt. Tilläggas skall också att detta är ett av stockholms värsta sunkhak...en riktigt...kvarterskrog med ett par år av illa rykten i ryggen.

När servitrisen väl svischade förbi vårt bord nästa gång gjorde vi henne återigen uppmärksamma på att vi var lite törstiga, varpå hon säger:
- Ja, alltså...ni har leg med er allihopa? För har ni inte det kommer jag få skit sen och ja...
Vi alla tittade på varandra, först oförstående och sen roat. Jag fyller i hennes mening med:
- Ha ha, så du tog det inte på rynkorna?? Jag tar det i alla fall som en komplimang.

Vi i sällskapet var alltså 27, 22 och 22. Jag äldst givetvis...och rynkigast.

Men vid närmare eftertanke var det kanske inte mig hon åsyftade...jag menar...jag ser ju ut som minst 34! Men...man blir ju inte äldre än vad man gör sig....*flinar*
/Ogonblink


Kommentarer
Postat av: AndréasB

Bara så du vet... Du ser INTE ut som 35 och har heller inte rynkor :)



KRAM

2009-02-20 @ 19:29:41
Postat av: Anna

Jag tyckte nog att det var ganska roligt i alla fall! :) Jag har nog aldrig visat leg där förut tror jag.. Haha.

Tusen tack för hjälpen med Isa förresten!

2009-02-21 @ 12:02:31
URL: http://anna.strandberg.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0