En öl, eller två

Snart blir det en öl på det sunkigaste haket jag känner till. Men ölen är okeybillig och det ligger nära.

Jag ska träffa tjejerna ikväll. De gosiga tjejerna lite från förr. Känns det som i alla fall, därför att när det är vinter så träffs vi inte lika ofta. För att inte säga aldrig. Vi träffas aldrig. Och så blir det ibland.

Och ibland så är vi duktiga och går samman över en öl eller två och uppdaterar oss om vad som händer i de andras liv.
Det ska bli roligt ikväll, jag ser fram emot det.

Även om det bara några dagar efter lön ekar ödsligt tomt i plånboken så kommer det vara värt det. Kreditkort är bra ibland.

Och ingen Tman finns där hemma heller. Han är borta hela veckan...i sena arbetspass, övningsdygn och gud vet allt... så jag är gräsänka denna vecka. Då passar det ypperligt bra med lite tjejsällsis.

Oven n out dudes
/Ögonblink - som fortfarande funderar över det här med prickfria möten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0