Vemod

Inglorious Basterds var faktiskt riktigt bra. Rå, äcklig, humoristisk, snygg och galen. Tarantino upphör aldrig att förvåna, eller egentligen, varför blir man ens förvånad...man vet ju att han är något av en legend.  

Och idag bär det upp till Ume. 60 mil ska vi tugga ikväll och inatt. Det blir nog bra. Trassel har fått världens bästa kattvakt, så henne kommer det inte gå någon nöd på. Det är nog bara jag som kommer saknar henne kopiöst mycket, det lilla livet.

Åsså är Winnerbäckbiljetterna bokade och klara. Efter lite strul och meck så kommer de om ett par timmar ligga i min hand. *peppar peppar*

Jag undrar om det inte ska få bli lite Winnerbäck i lurarna idag, känner mig lite vemodig faktiskt. Igår kändes som "Sista natten med gänget" för Tman, när vi dels var ute med hans närmaste vänner, och sen sista natten för oss två hemma i lägenheten. Även om det inte är slut på något sätt, vi kommer ju att ses osv...så känns det förbannat jävla skitpiss.  

Så Winnerbäck det blir Winnerbäck idag.

Punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0