Kryssning rakt in i hjärtat =)

Japp, 20 pers, 5 hytter, blandat folk, liten båt, lite folk på båten, bara ett dansgolv öppet, men JÄVVVVVVLAR vilken kryssning! Det var länge sen jag skrattade så mycket, och det var länge sen jag dansade så mycket att jag blev buren av dansgolvet. Det var länge sen jag åt så mycket buffé. Det var länge sen jag länsade de andras bord på vin. Det var länge sen jag hade så galet roligt!

Mycket skvaller, mycket konstiga konstellationer av människor, mycket bytande av sängplatser, mycket öl och alldeles för lite sömn. Men jag är så nöjd!

Men det är klart, det känns ju galet tomt så här efteråt. När man varit omringad av människor konstant, så blir det tomt när ingen svarar på tilltal. Men det går väl över. Hoppas jag.

Blir länge nu innan jag får träffa Tman. Trodde jag skulle kunna åka ned helgen efter påsk, men det blev inte så. Jävligt tråkigt. Och även om saknad kan vara något bra, så känns det alldeles för mycket i hjärtat nu för att jag ska kunna vända det till något bra. Tålamod. Återigen. Tålamod.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0