Jag är 29,4 år

..gammal//ung-......enligt facebooks vuxenpoängetest...om i detta ingår att sätnga av plattan efter att ah gjort äggröra på fyllan borde antalet minska med minst 4 år...mja...för er som inte fattar det så luktar det bränt i lägehnetn i detta nu..lkanske ska gå å kolla...
'


tebax..


well..plattam var avtängd...men fuller å grann är jag likväl---

Så jag ska nog inte säga så mycket mer nuy...allt är sagt...å jag väntar på ett svar....

over n out

//Ejlon Bejlonn...fuller å glad--å¨detta inlägg har tagit typ en halvtimm å skriva för att få det någelunda rätt

Kommentarer
Postat av: A:son

Ha ha, ytterligare ett inlägg med helt fantastisikt språk och innehåll! Sluta aldrig skriva på fyllan!

2008-03-29 @ 18:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0