Egentligen....

...borde jag införa någon form av alkolås även på datorn....man skriver så mycket dumheter annars!

Nu har jag kvicknat till i alla fall och är redo att anta kvällens utmaningar! Lite nice besök av J. Lite öl. Massor av ostbågar och sen in till staden (eller i alla fall söder) för att inspektera Skrapan. Kan bli rätt kul. Jag ser fram emot det i alla fall. Nu har jag ju varit utan sällskap i massor av timmar, så jag behöver prata av mig lite!

Jag orkar inte riktigt tänka på vad som händer med Tman. Samtalet var ju bra och jag sa både ett och annat för att få igång hans hjärteverksamhet. Vi ses om nån vecka. Ska bli galet skönt att inte behöva somna ensam, eller vakna ensam. Jag vill inte göra det längre! Jag vill inte bo i mitt slott ensam längre! Jag är inge bra på det. Vi får se hur det blir med den saken i alla fall. Just nu kan jag inte annat än bara vara, och vänta. Jag som väntat nästan ett halvår, då borde jag ju kunna vänta en vecka till.

Nästa vecka är det party på jobbet också. Det ska bli riktigt riktigt kul. Jag har svårt att olka temat förklädsel dock "extravagant eller internationellt". Jag funtar på en snygg brasiliansk sambaoutfit? Tror ni det går hem? *ler* Nädå, så modig är inte ens jag. Får nog klura lite på det där...extravagant....hmmm. Hjälp...någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0