Tjejsnack vecka 7

Hur ofta äter du mat ute?
Inte alltför ofta, typ en lunch på stan i veckan.
Restaurangbesök för middag blir lite mer sällan, kanske 1-2 gånger i månaden. (förutom just ikväll faktiskt, och då blir det säkert Bronko eller liknande där pojkarna kan få sig en ordentlig bit kött)

Vad/vart äter du då helst?

När det är lunch ute på stan blir det oftast sushi, om inte det så har jag stammisstället Fastfeet på Gamla brogatan. Underbar kycklingfilé med yoghurtsås!

Vad har du på din favoritpizza?
Äter pizza kanske...en gång om året...är inte så förtjust i det. Men ska jag äta en så ska det vara någon som har följande pålägg: Kyckling, rödlök, fetaost, grön paprika.


Provar du ofta nya ställen/maträtter, varför/varför inte?

Mja, det blir ju svårt när man inte äter ute jätteofta. Vi går alltid ut och äter innan pokerspelet som vi kör  var fjärde vecka, och då är det nya ställen varje gång. Jag provar gärna nya maträtter, är nog bara lat som alltid tar samma.

Går du ofta på café och fikar, vad?
Japp, rätt ofta faktiskt. Är ju ett ypperligt bra sätt att umgås. Jag fikar helst med en kopp te, eller chailatte (som ju också är te) Är inte så mycket för söta bakverk, men kan tänka mig en smothie eller liknande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0