Snart....

...är det freeeeedag!
Urs, det kan inte vara nyttigt att längta så här mycket.
Allting känns bara så....jävla bra, för att vara riktigt uppriktig och ärlig.

En riktigt crappy dag igår och en väldigt väldigt konstig natt med drömmar som gjorde att jag imorse gjorde något jag aldrig gjort förut. Jag var bara tvungen. Tyvärr kan jag inte riktigt berätta vad här, det är lite för privat. Men det var skrämmande, riktigt skrämmande men följdes av en lättnad!

Och nu...sitter jag här och har precis pratat en-å-en-halv-timme med allra allra käraste A. Hon är min idol. Hon är min närmaste. Hon är så stark. Och hon är så bra. Jag blir så glad av henne. Och sen ska det bli lite analog dagbok om dagens äventyr....sen blir det sängen och någonstans däremellan har nog Tman hunnit ringa.

Han är min morgon
Han gör min dag
Han är mitt mod
Han är mitt humör
Han skapar mina drömmar
Han gör natten trygg
Han är min dröm

Och här står jag och kliar mig i huvudet och undrar när jag ska vakna.
Eller jag vill inte vakna. Jag vill aldrig vakna. Aldrig.
Så, snälla, jag ber....väck mig inte. Väck mig inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0