Hur kan det skifta så?

Känslan har förbytts.
Jag tappade den någonstans mellan middagen och andra tvättomgången.
Där emellan ett jättesorgligt program på TV.
Känner mig som ett barn som blivit berövad godispåsen.
Allt som var så bra, som kändes så bra, har runnit ur mig i ett par tårar.
Jag vet att de kommer tillbaka, jag är inte orolig på något vis.
En liten dipp bara. En ack så jobbig sådan bara.
Snart är den över.
Imorgon är det ju måndag.
Och sen tisdag...men som jag sa häromdan...så finns det bara måndagar och fredagar på jobbet....och när måndagen är över,,,är det alltså fredag. Och då åker jag till Götet igen. Längtar galet mycket. Jag behöver Götet. Jag behöver Tman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0