Ha ha...

...i vanlig ordning ett galet inlägg på halvfyllan. Tjejerna var här igår och vi körde en rejäl taco+vinkväll toppat med guitarhero och skitprat. Rätt skönt att bara vara faktiskt, och kul att lära känna ett par av dem lite bättre.

Var lite seg i morse, men pallrade mig iväg till jobbet ändå. En söndag. Undrar vad som hänt med mig, jag jobbar dygnet runt. Jag ser i och för sig slutet på det. Snart är Tman här, och då tänker jag inte stanna en minut extra på jobbet.

Men just nu känns det....ja...mycket. Hemsidan är på G, jag har i stort sett gjort vad jag kan fram till dagens datum, nu väntar jag på två andra personer som ska leverera...sen kanske vi kan sjösätta den före jul. Det vore ju rätt nice faktiskt. Då skulle jag kunna ta en riktig ledighet och inte tänka jobb överhuvudtaget.

Men i vanlig ordning har jag också ett finger med i spelet vad gäller vår julfest i år, tillika tioårsjubileum. VD´n frågade om hjälp....och jag vill så klart vara med på ett hörn. Och då får jag bita i det sura äpplet att jobba extra och över utan att då en penning för det. Vad vill jag åstadkomma med det egentligen?

Well well..
Det jag ville ha sagt igår mellan alla stavfel och försnurrningar, var att Arvikafestivalen 2009 bjuder på Thåström, Detektivbyrån och Depeche Mode. Inte helt fel att gå och se. Men å andra sidan får jag ta mig en tänkare. För det är ju inte det livet jag lever längre, åka på festival och supa fyra dagar i rad. Tack men nej tack. Men musiken kommer jag aldrig någonsin att släppa, den är ju en del av mig. Kan man kompromissa tro?

Nje, nu är det dags för sängen och en god natts sömn. Jag hoppas att drömmarna kan hålla sig borta inatt. Jag är för trött, vill bara sova. Så snälla John Blund, om du hör detta. Kom å strö grus i ögonen på mig och låt mig sova istört hela natten. Please!

Over n out dudes
/Ögonblink

Kommentarer
Postat av: angelica

Rekomenderar den starkt!!!Ringde på torsdagen o bokade tid,fick tid på måndagen så det gick undadn :) Var också nojig för infektioner,inflamerade hårsäckar osv osv men jag är hårfri och tok-len =)) Det är tydligen ngn special "olja" i vaxet som är bra för huden och motverkar ev infektioner o sånt shit,plus att hon smörje rin en efteråt med ngn sorts kräm som har samma effekt.Så - gå dit!Ligger ju till och med nära ditt jobb :P Och ja,det var ordinarie preis,vilket är helt sjukt med tanke på hur billigt det var!Om man jämför med andra ställen så.





JAAAA nu är J hemma,ingen är gladare än jag :) Kidsen var här ons-sön,men vi fick iaf tisdagskvällen/natten för oss själva och det behövdes :P Nu är vi barnfria till torsdag,då kommer dom o stannar till söndag igen.Så denna vecka ska vi se till att umgås intensivt =) Haha!Han jobbar förresten vid bandvagnen och omkringkörande spå segway denna vecka mellan typ 12-19 så om du har vägarna förbi korsningen utanför NK så blir han säkert jätte glad om du stannar o säger hej :)



Länge sen vi sågs nu tjejen,utav att dömma av din blogg så förstår jag att du har fullt upp med både det ena och det andra,men det vore skoj om vi hann ses ngt snart :)

Ta hand om dig raring!

KRAM

2008-12-15 @ 16:25:47
URL: http://www.angelicas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0