Blurk

Så, det var den festen, och det arbetsåret.
Allting blev jättelyckat, verkligt JÄTTElyckat. Utställningen klaffade som vi tänkt, hotellet gav nokbra, maten var god, drickat var bra ( ordentlig bar och riktig bartender) musiken var bra (har ont i nacken idag efter allt moget headbangande) , inga galna skandaler (vad jag vet om i alla fall) och ja...jag mår helt ok idag.

Mest trött. Vi höll väl på till femtiden nånting, sen kraschade jag i en grymt skön hotellsäng, bara för att vakna 4 timmar senare för frukost och avfärd.

Men, lite sömn, en sushi och en flaska julmust, sen var man ju människa igen!

Och denna underbara lördagskväll kommer tillbringas i mina mjukisbyxor, i en av Tmans tröjor, med en påse ostbågar och som sagt, julmust. Några serier ska avhandlas, kanske någon film och definitivt ett och annat telefonsamtal.

Over n out dudes
/Sliten Öginblink

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0